تست روانشناسی


وبی برای حال کردن

موضوعات اجق وجق

به شش سوال زير به دقت فکر کنيد و جوابهاي خود را روي يک صفحه کاغذ بنويسيد. آنچه را که به طور طبيعي به ذهنتان مي رسد يادداشت کنيد. زمان لازم براي آن که خودتان را واقعاً در موقعيتهاي گفته شده احساس کنيد، در نظر بگيريد.

 

۱-خود را در يک کشتي تصوّر کنيد که در حال غرق شدن است. شما خود را به آب مي‌اندازيد و با شناکردن خود را به يک قايق نجات مي‌رسانيد و از آن بالا مي‌رويد. چند نفر ديگر را در آن قايق نجات همراه خود مي‌بينيد؟
 

۲-خود را به ساحل مي‌رسانيد و بيابان وسيعي را در مقابل خود مي‌بينيد. چند وسيله شخصي و مقداري خوراکي بر مي‌داريد و در جستجوي نجات، راه بيابان را در پيش مي‌گيريد. چند جفت کفش برمي‌داريد؟


 

 

۳-پس از يک راه‌پيمايي طولاني و سخت، از يک تپه شني بالا مي‌رويد و با خوشحالي شهري را در دوردست مي‌بينيد. همچنين متوجه مي‌شويد که در فاصله‌اي نه چندان دور در سمت راست شما واحه‌اي وجود دارد. آيا ابتدا به آنجا مي‌رويد و براي مدتي کوتاه، يا هر چقدر که مي‌خواهيد استراحت مي‌کنيد و يا آن که آن را ناديده گرفته به راهتان به سوي شهر ادامه مي‌دهيد؟

 

۴-پس از ورود به شهر، قصري توجه شما را به خود جلب مي‌کند و تصميم مي‌گيريد که وارد آن شويد. پس از عبور از دروازه‌ها، خود را در يک راهروي طولاني مي‌يابيد که به اتاق پادشاه منتهي مي‌شود. وارد اتاق مي‌شويد و شاه و ملکه را مي‌بينيد که در کنار هم به تخت نشسته‌اند. شاه و ملکه چه شکلي هستند؟ و چه ويژگيها و خصوصياتي را برايتان مجسم مي‌کنند؟

 

۵- از آن اتاق خارج مي‌شويد و از يک پلکان مارپيچي پايين مي‌رويد. تاريک و سايه‌دار است، با مشعل‌هايي بر روي ديوار که به طور نوبتي روشن و خاموش مي‌شوند. همين طور که پائين مي‌رويد، ناگهان يک زن (اگر شما مرد هستيد) و يا يک شواليه (اگر شما زن هستيد) از کنارتان عبور مي‌کند. شما فقط براي يک لحظه صورتش را مي‌بينيد و اين تصوير، يک نفر که مي‌شناسيد را به يادتان مي‌آورد. او چه کسي است؟

۶- پلّه‌ها شما را به اتاق پذيرايي مي‌رساند و شما ميز بسيار بزرگي با يک گيلاس پايه‌دار در وسط آن مي‌بينيد. به گيلاس نگاه کنيد. چقدر آن پر از مايعات است؟

جواب :

۱-  تعداد دوستان واقعي که داريد.

۲- تعداد عشقهاي واقعي که قبل از ازدواج خواهيد داشت .

۳-  اصول اخلاقي شما در کار.

۴-  آنچه تصوّر کرده‌ايد آن چيزي است که به نظر شما يک زوج ايده‌آل بايد آن گونه باشند.

۵-  اين همان شخصي است که تا پايان عمر، ذهنتان درگير اوست .

۶-  ميزان پر بودن گيلاس، نشانگر اين است که شما در يک رابطه دوستي چقدر از خودتان مايه مي‌گذاريد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در دو شنبه 9 مرداد 1391ساعت 11:56 توسط loOlOo|



      قالب ساز آنلاین